Kvällens heting!

Måste nog säga att det var bland den jobbigaste kvällen jag varit med om på många år. Att lägga till kan ju vara att jag aldrig kännt mig så poppis som jag gjorde igår. Alla ville ha en bit av mig, en smakprov, ett enkelt sug, bara vidröra mina nakna kroppsdelar. Jag vet vad ni tänker, och hur fan kan detta vara problem?

Testat att tillbringa en natt ute i skogen, i norrbotten, efter flera riktiga varma dagar som resulterat i att myggorna slått rekord i sin populations öknining häruppe! Det är sinnesjukt. Miljader myggor som bara var ute efter dig, inte en sekund kuna man andas ut. Satt där som ett annat miffo och klappade mig över hela kroppen och såg allmänt efterbliven ut.

Ett citat som beskriver kvällens känslor:
"Nu lägger vi oss tidigt, vaknar tidigt och far hem tidigt!"

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon ! :) Vad ska du hitta på idag ? ^^,

2009-06-28 @ 10:51:09
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: iMb

Inte ut i skogen kan jag ju lova!

Har legat och sovit på stranden nu, och sen får man se vad kvällen bjuder på. :)

2009-06-28 @ 15:35:02
URL: http://imb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0