Normal..not!

Hade oerhört tråkigt en kväll hemma häromdagen och fann en länk till: snyggast.se.
Tråkigt som jag hade det klickade jag runt därinne och kände bara hur tragiskt det var hur alla tjejer försöker visa så mycket hud som möjligt för att ta sig så högt upp på topplistorna. Men så fann jag en flik, chatten, och jag tänkte, ja varför inte...
Ett misstag jag sedan fick nöjet att skratta åt.

Inne i chatt rummet sitter kåta killar, dräglandes efter en brud att få webba med, och jag satt där och läste en stund men fastnade för en sak jag inte riktigt kunde lämna åt sitt öde. Att alla killar hette något i stil med:
Normal_Kille   Söt-Kille   SnällaKillen23  o.s.v.

Vem fan försöker dom lura?
Första slutsatsen man kan dra är ju att man mest troligen inte är normal om man sitter på snyggast.se chatten.
Inte heller om man försöker övertala andra(och sig själv?) att man är normal,söt eller snäll.

Jag kunde såklart inte hålla mig så jag skrev att det omöjligt kan finnas en normal person som heter: normal_kille, och killen i fråga vart lite upprörd och började försvara sig och sa han var normal och snäll.

Vissa lever i en tragisk bubbla, en fråga, funkar det att heta dessa namn verkligen?
Isf kan ni adda min nya msn: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0